K čemu to je? Jak to funguje? Jak to vypadá?

V našem reklamním systému si kupujete textovou reklamu umístěnou na serverech, které si vyberete. Nelze tak tuto reklamu srovnávat s PPC, zde si kupujete pevně daný odkaz s textem na určené stránce.


Publisher

Potřebujete web na vlastní doméně (i třetího řádu), kam můžete umístit reklamu. Ideálně na hostingu, který umí PHP a nemá omezeny funkce pro stahování z jiných serverů.


Zaregistrování webu a vygenerování kódu Možnosti vzhledu reklamní plochy jsou různé. Rozhodně nemáme nic proti tomu, abyste si kód a vzhled upravovali tak, aby do Vašich stránek patřičně "sednul". Jedinou podmínkou je, aby byl v konečném důsledku textový inzerát celistvý, obsahoval odkaz i popisek a aby byl na viditelném místě.
Zakomponování do webu Je jen na Vás, jaký má reklama dělat dojem a jak moc má být na očích, nicméně správně umístěná plocha se správným zvýrazněním určitě přiláká více inzerentů než malá plocha v patičce. Rozhodně po umístění zkontrolujte, jestli se reklama zobrazuje správně, zkuste alternativní reklamy. Pamatujte, že veškerý obsah plochy se lokálně kešuje - zpravidla trvá hodinu, než se změna projeví.
Příchod inzerenta V této fázi už pouze čekáte na inzerenta, který si u Vás reklamu zakoupí. Pokud se tak stane, přijde Vám informační mail. Pokud máte u plochy nastaveno manuální schvalování, bude vyžadována akce. Pokud inzerent nepřichází, je vhodné zkontrolovat, jestli máte plochu určenou jako veřejnou a zobrazuje se v katalogu, případně jestli cena odpovídá trhu.
Zisk První příjem z reklamy nastává po měsíci jejího bezproblémového zobrazování. Částka se Vám přičte na účet a je možno si ji vyplatit. Pokud je inzerent spokojen a má dostatek kreditu, reklama se prodlouží i na příští funkční období. Za další měsíc tedy můžete čekat další příjem.
Změna ceny nebo podmínek Vaše plocha může stoupnout na ceně a Vy byste rádi dostávali více nebo máte inzerentů naopak málo. Pokud tedy provedete změnu ceny plochy, rozešle se mailem oznámení všem dosavadním inzerentům o změně ceny, což může mít i negativní vliv a je dobré dobře promyslet, kdy a o kolik cenu zvednout, případně snížit. Pokud Vám inzerent reklamu vypoví, dostanete taktéž oznámení o jeho akci mailem. Na změnu ceny se vztahuje sedmidenní ochraná lhůta, kdy stávající inzerenti mohou prodloužit reklamu ze setrvačnosti za původní cenu.

Inzerent

Zakupovat reklamu v našem systému můžete pro kterýkoliv web, pokud bude v souladu s podmínkami naší služby a bude ctít přání vlastníků konkrétních ploch. Inzerovat zde je vhodné spíše dlouhodobě.


Nabití účtu Nabít kreditní účet můžete dvěma způsoby. Bez poplatků převodem na účet uvedený s přiřazeným variabilním symbolem nebo s poplatkem přes PayPal a hned.
Zakoupení reklamy V katalogu webů si vyberete weby, kde chcete inzerovat. Věnujte výběru zvýšenou pozornost, projděte si všechny detaily i samotný web. Poté si "navrhněte" reklamu podle Vašich představ. Samotné zakoupení probíhá tak, že se Vám potřebný kredit zablokuje, ačkoliv ho ve výpisu vidíte není s ním možné dále nakládat.
Zobrazení reklamy na webu Reklama se na webu nemusí zobrazit ihned po nákupu, zpravidla se zobrazí až po hodině. Denně probíhají kontroly, pokud narazíme na závažný problém, kredit je plně refundován a plocha pozastavena. V případě jakýchkoliv pochybností je vhodné ihned kontaktovat podporu.
Po měsíci zobrazování První funkční období Vaší reklamy vypršelo, zablokovaná částka je zaslána na účet publishera. Pokud není nastaveno jinak, Vaše reklama se automaticky prodlouží na další měsíc. Pokud na takovouto akci není dostatek kreditu, budete včas upozorněni na nutnost dobití.
Změny a ukončení reklamy Změnit titulek nebo text je možno kdykoliv v průběhu zobrazování, jediné, co změnit nelze, je cílová adresa. Pokud už si reklamu nepřejete dál zobrazovat, zvolte "Ukončit" v administraci reklam. Reklama se přestane zobrazovat koncem jejího funkčního období (měsíc) a neproběhne její obnovení.


Jak to vypadá?

Příklad přímo z generátoru reklamní plochy:



Implementace ve WordPressu:



Vlastní stylování: